بزرگ کردن باسن با اسکات

بزرگ کردن باسن با اسکات

بزرگ کردن باسن با اسکات

در حقیقت، تمرینات ورزشی به خودی خود، نه باعث کوچک کردن عضله و اندام می‌شوند، نه باعث بزرگی اش. تمرینات، صرفا باعث سفت شدن و در هم تنیده شدن عضلات، یا به نوعی باعث فرم گرفتن آنها می‌شوند.
آنچه در درجه اول باعث افزایش حجم یا کاهش حجم اندام خاصی می‌شود، رژیم غذایی شماست. نوع تغذیه شماست که تعیین کننده چربی سوزی کلی بدن، یا افزایش حجم عضلانی به واسطه تمرینات خواهد شد.

روش درست انجام اسکات

انجام تمرین اسکات به شکل صحیح، بیشترین تاثیر را در تقویت عضلات سرینی شما دارد. در حالیکه پاهایتان را کمی بیشتر از عرض لگن تان باز کرده‌اید بایستید. باید عضلات باسن‌تان را بکار بگیرید، عضلات شکمتان را به سمت ستون فقرات بکشید، و تیغه‌ی شانه‌هایتان را هم به سمت عقب متمایل کنید.

پاهایتان را از زانو بشکنید و لگن‌تان را به عقب ببرید. اجازه دهید که نیم تنه‌تان کمی به سمت جلو متمایل باشد. هنگامیکه ران‌های شما با زمین موازی شد، دیگر پایین‌تر نروید. پشتتان را صاف نگاه دارید و زانوهایتان را عقب تر از انگشتان پاهایتان نیاورید. برای یک لحظه این حالت انقباض عضلات را تحمل کنید و سپس با فشار آوردن روی پاهایتان، و نه کمرتان، بلند شوید.

برگرفته از مجله تناسب اندام.

http://fitnessmagazine.ir

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *